Är man uttråkad så får man göra det bästa av situationen

Nu kom jag på vad jag kan göra. Jag ska färga håret. Det är första gången jag färgar sen slutet av maj i år. Så det har gått typ 3-3½ månad sedan jag färjade senst. Egentligen skulle håret få vila tills strax innan jag fyller år men jag kan inte vänta, mitt hår har en tråkig brun färg (alla andra älskar den) men jag gillar som sagt att vara lite extrem ibland, typ svart meröda slingor, lila, vinrött me svart underhår osv osv ^^
Så nu blir det förändring, jag kan inte färga för starka färger eftersom jag jobbar på Grand och då är det tydligen inte passande med vilken hårfärg som helst. Funderar på att gå till frisören strax efter nyår också och klippa mej. Jag klippte ju mej för någon månad sen och då klippte jag av en decimeter på det längsta eftersom det var så sjukt slitet. Nu ser mitt hår ut att må mycket bättre än innan men jag måste vara försiktig, hur som helst så måste jag börja blanda färg nu =)

BRB med bilder på hur det blev ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0