This day

Halloj! Kom hem för ett tag sedan och har sen dess ringt till Johans jobb (det tar typ 90 signaler innan någon svarar och han hade glömt sin mobil hemma) och tillslut fick jag tag på honom så jag kunde fråga vad jag skulle göra för middag ikväll. När jag la på började jag klicka runt lite på facebook och svara på lite mail och nu sitter jag och tänker på massa saker om allt och ingenting

Bland annat tänker jag på hur sjukt kul vi hade det i personalmatsalen under lunchrasten och vi diskuterade trisslotter, villor och lägenheter samt olika sjuka platser man kan ha sex på XD vi garvade oss till tårar kan jag ju säga och det blev nog en hel del blickar från andra i matsalen haha. Sen så tänker jag på om jag ska tacka ja till arbetspasset på söndag eller inte. Har extrema sömnproblem då jag vaknar varje natt jag vet att jag ska upp och jobba nästa dag. Drömmer att jag blir försenad, inte behöver jobba osv. Riktigt jobbigt eftersom man är helt död dom första 3 timmarna på jobbet då man går runt med yrsel och känner sej allmänt sjuk och trött. Inte kul! Johan tror att det har med stress att göra men jag vet inte själv.
Tänker även på the silent way och att jag längtar dit redan fast det var en månad sedan som jag var där senast. Orka vänta ett år till tills man är där igen. Smsade lite med Sofie som bor där och hon berättade att dom nya praktikanterna från djurgymnasiet var mycket tråkigare än mej och Sandra haha bra där! Vem kan vara roligare än oss liksom =O isf lär ju alla vara roligare än oss nu eftersom det brinner lite mellan oss om egentligen rent skit och historia men jag ska itne ta upp något här på bloggen för det har ingen mer än hon och jag att göra med! Det är nog något jag tänker mest på efter min födelsedag som rullar runt i mitt huvud 24/7. Det var ju meningen att jag skulle ha en fest med middag och grejer men min dumma pappa sumpa allt så jag fick ställa in hela skiten och Johan försökte kolla hur mycket en lokal kostade att hyra men sen kom vi fram till att skita i det och bara bjuda hem typ 4 pers och ha nått litet typ skräckfilmkväll med massa mys bara så det blir väl så.

Nu ska jag sno Johans täcke och rulla in mej så jag blir en fin french hotdog som jag brukar säga och mysa ner mej riktigt ordentligt efter en jobbig arbetsdag och spela zoo tycoon som jag har installerat på datorn ^^

Puss 

P.S Imorgon är det ju löning WOOHOO!!! Vilket betyder att jag och Johan ska köpa akvarieväxter och fixkar till akvariumet! Ska bli skönt med fiskar, dom är fina att se på fast dom är tråkiga och det blir mycket finare på bänken om akvariet får lite liv i sej. Just nu är det bar en pump och grus i det...Inte så kul =( en annan nyhet är at April börjar nog bli lite rund om magen ^^ hoppas det blir något =O D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0