Svarttaxi!

Hej, ikväll ska jag vara svarttaxi igen ^^ lär vara umnäs och slussfors enda svarttaxi som dessutom kör runt me världens minsta pluttbil där det kryllar av ikonklisterlappar från OKQ8, miljöbilsskryt och 259kr/dygn... dock är min bil silvrig och inte svart haha men för att få behålla titeln svarttaxi (bokstavligen) så är det så att jag bara kör på kvällen eller morgonen då det är jätte mörkt ute. Sen är det ju så att jag frå betalt i svarta pengar (inte bokstavligen) najs najs, förra gången jag körde så fick jag köra själv men nu förljer min sandra med ^^ lite sällskap (svenskt) är aldrig fel =P nu ska jag äta en smörgås och sedan blir det dags att hoppa in i bilen och dra till flygplatsen =)

Kommentarer
Postat av: alex:P

vaddå din sandra, hands off bitch:P

2009-10-02 @ 20:58:23
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0