Segaste dagen ever!

Hallå hallå, sorry att jag inte uppdaterat mej men jag har itne orkat. Antingen har det inte hänt något kul i mitt liv eller så har det hänt så mycket att jag inte orkar skriva om det och antagligen bara orkar skrapa ihop 3 rader om det för att det är för mycket att dra upp.

Idag är jag ortoligt nog inte bakis från gårdagen ^^ men johan kommer nog mobba mej efter jobbet och tycka att jag ser schleten ut XP (konstigt har inte duschat ur hårsparyen så jag har ett härligt knullruffs!

Dagen har varit sjukt seg! Det började med att johan gick upp kl 8 och pussade mej hejdå tills han sedan åkte och spelade bandy och efter det till jobbet. Själv så låg jag kvar i sängen och vaknade itne för ens nästan halv 1 *oskyldigt vissel* då gick jag upp och satte på datorn och kollade lite mail. Sedan blev jag hungrig så jag öppnade kylskåpet och insåg att det inte fanns något jag var sugen på (fast vårat kylskåp innehåller alltid massor av saker) så jag öppnade torrskåpet och hittade en förpackning med p**c*r* som jag stoppade i micron (NYTTIGT OCH BRA!) sen satte ajg mej vid datorn och kollade samtidigt på tv, det gick någon skräckfilm på canal+action som var från 93, ja kände igen filmen och efter ett tag insåg jag att jag hade sett den förut fast för måååånga år sedan, jag var nog bara 6-7 år då MAX. Den var betydligt mindre läskigare idag än då och jag är glad att jag inte kunde läsa undertexterna i filmen för då hade jag inte kunnat somna efter att ha förstått va dom sa precis innan eftertexterna började rulla (ska inte avslöja något). Trots att filmen är från 93 så var den faktiskt bra gjord ^^

Kul!!! upptäckte just att jag ska till tvättstugan om 30 minuter och jag sitter fortfarande inrullad med johans täcke som en french hotdog utan att ens klätt på mej, kanske borde fixa till mej lite så jag sedan kan skutta ner me all jävla tvätt till tvättstugan.

Ikväll ska jag eventullet sova hos mina föräldrar för att imorgon ska jag börja jobba med mamma för en gångs skull. Jag har fått äran att jobba med grand hotels dekorationer inför jul. Det är lite tidigt att börja pynta nu men saker och ting ska ju förberedas. I november innan julbordet på festvåningen börjar så ska jag få vara med och pynta i hela huset är det tänkt så verandan kommer klämmas lite åt sidan, även i december då jag kommer välja julbordet i första hand (verandan är jag på året runt men inte julbordet och pyntningen eftersom det bara är en gång om året och jag gillar omväxlingar)

Nu måste jag verkligen fixa mej och stänga av tvn, fast det går en bra film på tv som jag inte sett och vill se. Blir dessutom hungrig av att se den =O

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0