Så är det att inte bo hemma hos päronen!

Halloj, idag är jag ledig men det blir inte roligare för det för att jag måste städa lägenheten, och råttorna. Nu har jag iaf kommit en liten bit. Har städat råttburarna och sen har jag torkat av soffbordet och soffan samt bäddat samt lagt undan massa kläder som legat slängda över allt. Ikväll ska jag även på spelning på H62, har aldrig varit där men jag har iaf sett dom som ska spela ^^

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt nya akvarium och sedan pumpan som jag ska skära i så fort jag städat klart. Såklart får ni även en bild på hur April ser ut nu efter 2 veckors graviditet. Min lilla köttbulle <3

Här är iaf en lista på vad jag har att göra i lägenheten och andra ärenden idag

Plocka undan kläder
Boka tvättid
Städa råttburarna
Bädda
Torka av smutsiga ytor
Sätta på diskmaskinen
Diska det som inte gick in i diskmaskinen
Dammsuga
Moppa
Städa toaletten
Städa handfatet
Städa under bakraret
Städa badkaret
Hänga jackor och ställa skor i ordning i hallen
Plocka fram kläder till spelningen som är ikväll
Vädra lägenheten
Plocka undan alla mina "tjejgrejer" som ligger utspridda (A)
Gå till Jysk och kolla på en kudde

Vi får väl se hur mycket jag hinner med innan Älskling kommer hem (egentligen har han tagit t sig jobbet att dammsuga och moppa men om jag hinner ska jag göra det åt honom <3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0