Har jobbat med mamma

Hej alla =) idag är jag ledig men det var inget jag såg fram emot utan jag ville faktiskt gå till jobbet och jobba. Det är så att jag har den här veckan fått jobba med mamma och förbereda julgrejer som ska vara på verandan och festvåningen. Tyvärr får jag bara 40 timmar av hennes chef så jag har 3 arbetsdagar kvar men dom kommer jag ta vara på i november. Att joba med mamma och få klippa, sy och stryka i 8x2 timmar är mycket roligare än det låter och igår när jag åkte hem fick jag nästan lite ångest över att jag inte skulle jobba idag.

Imorgon väntar verandan på mej och likaså fredag och lördag =) sedan får vi se vad som händer nästa vecka, ska jaga efter Tom igen efter nya tider ^^

Idag kommer det inte hända ett skit. Hade jag haft pengar hade jag åkt till djuraffären och köpt mer bottensand samt lite akvarieväxter så jag nästa vecka efter löning kan köpa fiskar m.m. =) men något sånt blir det inte och sen så verkar ingen ha tid att träffas. Frågade kusinen min men hon hade en hemtenta att slutföra så jag får väl rulla tunnar och glo på tv hela dagen =(

Vi hörs senare alla babes ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0