Det är ju han från inlåst!!

Haha nu e jag hemma från taxijobbet för ett tag sedan, johan tyckte jag körde fort men på ett tryggt sätt och fråga om ja hade haft körkort länge och då sa ja att jag hade haft det sedan i somras (8augusti om man ska vara exakt) och sen berätta ja att jag hade kört mc i 3 år så att ajg hade vanan. Hur som helst nu till rubriken
Vi kom till Storuman på vägen hem och när vi kom in i "centrum" så va det en bil framför oss som bara stannade och ut ur bilen kommer 2 killar som går över vägen, jag glor lite extra mycket för jag kände ju igen en av killarna så SJUKT mycket och då insåg jag att det var ju typ en exakt kopia av Emil i det nya programmet inlås som började på tv4 igår. Killen Emil som är med på tv bor i närheten av storuman så det lär inte varit omöjligt att det var han. På andra sidan gatan som dom gick mot stog det typ 10 killar till, dom såg inte så roliga ut. Typ Norrlands/Storumans värsning gangsters. Killarna lär varit mellan 15-20 år gamla och det var väl dags för deras traditionella fredagsmöte och planeing om vilka bilar som skulle slå sönder, vilka konkurrenter dom skulle misshandla och vilka stakcare som skulle få sina mopeder stulna. Snacka om
problembran och jag lider med deras föräldrar. Kom just att tänka på vad ***** har haft för sej tidigare, jag vet att det var i klass med detta men han/hon vill inte berätta, han/hon säger att han/hon inte var så inblandad utan såg mest på. Kan man inte tänka om honom/henne om man träffar personen idag =O vissa av er vet vem jag snackar om, andra inte ;)

Nu ska jag se idol. Puss

Kommentarer
Postat av: alex:P

alla dessa stackars problembran^^

2009-10-03 @ 21:46:22
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0