Är det inte det ena...

Hej, sitter här i soffan lite halvmatt. Har snackat me Kajsa och hon berättade att Jeanette vill sparka mej (men det kan hon inte)...Det är så att jag kunde inte jobba idag för jag har karftiga sömnproblem och sen börjar jag visa symptom för den sjukdomen pappa bär på. Diabetes-2. Känns inte så jävla kul faktiskt! Diabetes-2 är en ärftlig sjukdom men som brukar hoppa över varannan generation (alltså mej men inte mina barn när jag får några) men liksom alla sjukdomar går dom inte att lita på så denna sjukdom kan även ta varje generation om den får för sej.

Nu ska jag ringa sös och se vad dom kan hjälpa mej med.

Kommentarer
Postat av: jessan

Om din pappa hade det och det ska hoppa över varannan generation borde du ju inte få det? Så det är nog ingen fara:) Lycka till!

2009-10-23 @ 17:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0