Alltid ska det vara nått

hellu, sitter just nu och kollar på tv, har idag inte gjort så mycket mer än att gå en promenad ute i området och sedan har jag spelat zoo tycoon på datorn som jag själv installerat från min hårddisk. Fick även ett mail från min chef som frågade om jag ville jobba på söndag och jag tror att jag kommer tacka ja men det gör jag imorgon när jag kommer till jobbet. Behöver mycket jobb nu när det är så svårt att få tider på verandan under hösten. Hade tänkt träffa Anneli på lördag och hennes hund =D så jag tänkte fråga johan om jag kunde få låna bilen så kan jag åka ut till ingarö och dumpa ett par skor där så har man fått 300 i fickan ^^ får ju lön snart också men om jag inte räknat fel kommer allt försvinna på måndag kväll igen så jag är pank igen. Har ju lite folk som e skyldig mej pengar och sånt så jag hoppas dom kan betala tbx snart???? 

Btw fick även mail av swedenrockshop sidan om att min beställning är slut =( när jag beställde stog det att det fanns flera stycken i lagret i min stl men sen fick jag mail om att det kunde dröja eftersom det var slut. Blir lagom sur asså! Sedan var det en annan hemsida som inte hört av sig till mej ang ett annat plagg som jag beställde. Spelar inte så stor roll eftersom jag inte betalt något ännu så jag förlorar inget.

Tyvärr blir det ingen tjejkväll som det ser ut just nu hos Ida på lördag tack vare jobbet =( önska jag kunde få lite bättre schema men jag får ju tyvärr bara veta en vecka framåt om vilka dagar jag ska jobba så jag kan inte planera så ymcket men det går hyffsat bra ändå eftersom jag var sjukt spontan innan jag träffade Johan så jag kan ju planera in vad som helst men om dom akut vill ha in mej på jobbet måste jag hoppa in. Att betala räkningar, avgifter mat och hyra när man bara får in 2000 de kommande 2 månaderna så ligger man redan minus efter avgiften och hyran så man har itne så kul. Är iaf sjukt glad att jag är en av dom 34% som är i min ålder och har ett jobb! 
Sedan i november och december kommer jag få massa jobb som det ser ut just nu och jag kommer få massa kvällsjobb vilket är skönt för då jobbar jag till 22 på kvällen och sedan har jag möjlighet att tex, dra ut på krogen (Harrys med Anneli och Ida) för då har jag både pengar och tid.

Nä nog med snack om pengar för det suger och ger folk ångest!

Efter...va fan! Johan är på msn, fan va chockad jag blev! Och det första han skrev var "Jobba med dej!"...Ska han säga det är ju han som är på jobbet och det är ju han som började prata med mej och det är ju han som ska jobba inte jag ^^ jag tar vara på min enda lediga dag den här veckan genom att dega ;)

Aja, nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva så skitsamma, hörs senare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0