Vill ha!!

Kollade in Jessicas blogg och då hade hon lagt upp en bild på sin drömbil/must-have-bil...Rosa inte min grej varken modell eller färg men jag tänkte vara lite wannabe underbara jessica så jag härmar henne med att lägga upp min drömbil på bloggen ^^ fast jag har ju nästan en sån bil redan, dock är det en annan modell och mkt äldre (94 enligt Johan och det stämmer nog) sedan så är den lite rostig vid däcken men den har ett jävla drag ^^



*dregglar* dock är färgen inte den önskade för jag vill ha en mörkmörk mörk lila bil nästan svart men man ska ända se att den är lila, aa ni fattar vinken. Men skulle jag få en bil av den här modellen skiter jag i om den är röd, svart, grå lr nått bara den INTE är rosa! Där går gränsen för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0