URSÄKTA MEJ!?

Nu är jag riktigt pisstoff! Johan är sur på mej varför visste jag inte först men när han hade dragit så smsade jag honom efter ett tag och frågade varför han kommer hem och är sur, säger inget för ens han ska åka tills sin pappa och då säger han hejdå och sedan kramar om mej och sen inget mer än att han e sur.
Jag får sedan svar på smset jag skickade där han sa att han vill snacka med mej om "undehåll och hjälpsamhet"...Fan va ja blir sne då. Kommer han sedan hem och påstår att jag inte hjälper till i hemmet kommer ajg bli RIKTIGT förbannad.
Nä för det är inte jag som plockar in disken i diskmaskinen, handlar, städar lägenheten, håller toan och badrummet fräsch, det är inte jag som tvättar, städar bilen, tar hand om 20 råttor och 8 fiskar, det är inte heller jag som kramar om johan varje gång han kommer hem efter jobbet och är helt slut det är inte jag som pussar honom 1000ggr när vi ska sova och absolut inte jag som ser till att vi får mat på bordet..nänä så är det ju inte...

ASHOLE!

Kommentarer
Postat av: Plingplong

o-oj O.o

2009-11-09 @ 21:29:22
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0