R.I.P Daphne

Hej, egentligen skulle jag avlivat Daphne imorgon men Johan tyckte hon såg så sjuk och risig ut så det blev idag istället. Hon har ett sabbat ögat och e ruggig o pälsen samt att hon inte kan tvätta sej mellan bebnen efter ha uträttat sina behov. Imorgon kommer jag och hämtar henne från Åke så jag kan begrava henne med alla dom andra råttorna på råttkyrkogården på mina föräldrars tomt.

Efter att vi lämnade av Daphne så åkte jag och Johan till kungens kurva och kollade lite på Jula, Hi-sport, El-giganten och sen IKEA. På IKEA köpte Johan och jag julgranskulor och belysning som vi ska ha till granen i jul, sedan fick jag även en liten vit mus (ser mer ut som en råtta har jag bestämt) och det var en liten tröstpresent för att Daphne avlivats idag.

Ikväll ska jag och Johan även äta middag hos mina föräldrar, vet inte vad det blir men nått gott blir det alltid =)

När jag kommer hem ska jag försöka ta tummen ur röven och lägga upp lite bilder som jag lovat i typ 3 veckor nu =O dessutom vill jag tillägga att min rubrik på förra inlägget är lite roligt skrivet. Hur ofta säger man egentligen "IGÅRDAGEN"?? Man skriver ju "GÅRDAGEN" men jag är ju Rose så då är det okej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0