Min stackars mobil

Hej, sitter här i soffan med feeeet mensvärk! Kul kul...not
Nä men det går över imorgon hoppas jag.
Idag har jag inget för mej, skulle dragit till Vårdcentralen och tagit lite prover men jag hade sån jävla mensvärk så jag låg kvar som en död mask i sängen. Johan skulle upp och jobba så han lämnade mej strax efter 9. Trodde ett tag att jag inte skulle kunna somna om för varje gång johan ska jobba och hinner äta frukost innan så äter han bokstavligen på mej. Han kommer och lägger sej på mej och lägger frukosttallriken på min bröstkorg och sen ligger han och smaskar me sin jävla smörågs i ansiktet på mej och sen så försöker han föra ett samtal med en halvt irriterad flickvän som försöker sova, lyckat där men han e ändå underbarast!
När han drog så somnade jag om på 2 sekunder och drömde om att Kajsa blev kär i mej och bodde i mitt badkar samt att Annelis hästar Monthy, James och Missie blev galna och rulla sej i stearin...myskodröm, vaknade iaf efter 12  (usch på mej) och gjorde en messmörssmörgås till frukost samt satte mej vid tvn.

Sen ringde jag pappa men han kunde inte svara då och typ 10 minuter senare så ringde han tillbaka till min hemtelefon och lät lite förvirrad när jag svarade "hos sjöberg" fattade sen att det var pappa så jag skratta lite och sen kom vi fram till att jag och Johan ska äta middag hos dom imorgon och sen så ska jag äta där ikväll samt följa med pappa till huffinge centrum och handla lite. Behöver lite sysselsättning nu innan jobet börjar igen. Börjar gå mej på nerverna att inte kunna jobba pga av ööh...det är privat.

Just fan, idag mina vänner så har jag ingen mobil på mej för ens ikväll, det var så att jag glömde den i bilen igårkväll. Tycker så synd om den, först fryser den ihjäl och sedan får den bo mellan Johans skinkor under dagen för att tina...haha nä jag skoja bara men den lär inte må så jävla bra men Johan stängde av den åt mej och tog den till sitt jobb så den kunde tina där, hoppas han inte glömmer den nu för det börjar kännas lite tomt utan mobilen, med mobilen hade jag kunnatringa eller smsa folk och hitta på något men nu är jag strandad här till kl 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0