Mammadag

Nä jag är inte mamma men jag har varit med min mamma idag. Det var skitmysigt ^^
Till att börja med så skulle hon hämta mej i Huddinge och sedan skulle vi göra lite ärenden. Bussen som gick från Högdalen hade inte samma tidtabell som den på sl.se så jag kom lite sent till Huddinge. Då åkte vi sedan hem till mamms och hämtade jåglarna som mamma kallar dom (fåglarna). De skulle klippa klorna så vi tog dom till Åke i stuvsta och sedan hämtade vi Daphne =( hon var inte så levande och väldigt djupfryst </3 vi la henne i bilen och åkte sedan till Huddinge centrum där vi skulle köpa hårfärg till mej eftersom mitt hår var lite ööh, rött och svart och brunt efter förra färgningen så blev det till att färga om om jag ska kunna jobba imorgon.
Jag fick köra =D men starten var itne så jävla snygg. Jag har ju inte kört manuellt växlad bil sedan jag och Sandra var uppe i fjällen i slutet av september så när jag skulle åka ut fråm parkeringen brände jag kopplingen så det luktade lite bränt i bilen ;) efter några minuter hade man fått in tekniken igen :)

När vi var i Huddinge kom fram till att färgen jag ville ha inte fanns så vi fick åka till Ica Maxi i Botkyrka och köpa istället. Där är samma märke och färg flera kronor billigare (20-40kr) sedan åkte vi till stuvsta för att hämta jåglarna igen och sen hem till mammsen. Väl hemma käkade hon och jag grillar kyckling med potatissallad *namnam* och sen så började vi färga mitt stackars hår. Det blev först svart i hårbotten där den skrikröda färgen hade hamnat och sedan i med röd färg igen. Slutresultatet blev...svart med röda nyanser i ljuset, inte vad jag ville för jag vill ha lite mer rött men det tonar ut sej med tiden så kan jag färga i rött igen.

Sen åkte jag och mamma hem till mej och då fick hon hålla småbebbarna som alla nu har öppnat ögonen och fyller 2 veckor idag, stora pojkarna och flickorna <3 =) sen åkte mamma hem och jag fick senare lasagne till middag som johan gjort och fransk cholkadtårta *NAMNAM!!!*

Sen började jag och Johan diskutera oskuld, typ hur bra/dåligt vårat sex hade varit om båda va det (om båda var oskulder så skulle det inte finnas något sexliv alls men det tänkte vi skl inte på haha) vi började sedan zappa lite bland våra miljarders kanaler som inte visar någonting och hittade canal+SFkanalen då "Bert-den sista oskulden" just började. Talar man om trollen så...

Nu sitter jag här inrullad i Johans täcke (som vanligt) och knappar på hans dator (som vanligt) och tittar på när han kvällsspelar Demon´s Souls (som vanligt)

Nu ska jag hoppa lite på honom så han stänger av och kollar på film med mej istället. Hörs  :)

P.S. jag fick även en superskön och snygg topp av mamma idag från JC när vi va i Huddinge D.S

P.S. (igen mest till Sandra) Daphne glömde vi såklart inte i bilen utan hon ligger nu i frysen tills vidare så jag kan begrava henne sedan med alla andra rådisar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Daphne <3

2009-11-16 @ 11:46:40
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0