Lite om dagen

Det blev inget inlägg igår, och anledningen är att jag jobbade 12 till 00 igen och sen var det bara raka vägen hem. Höll på att missa tunnelbanan för bussen gick precis framför ögonen på mej så det slutade med att jag kutade som fan till t-centralen i hopp om att slippa vänta till nästa tåg. Snackade lite med pappa samtidigt som jag sprang och jag hann precis typ, det var ca 1 minut kvar till tåget skulle gå centralen. I vanliga fall åker jag alltid från Slussen men nu blev det T-centralen ändå eftersom det är närmare till centralen än slussen om man går.

När jag kom hem så var Johan fortfarande vaken så jag kunde klampa runt i lägenheten utan at störa honom för han var helt inne i sitt tv-spelande. sen gick vi och la oss och i morse vaknade jag strax innan 2 och sen dess har jag kollat på tv och städat lägenheten och ikväll ska jag och Johan äta middag hos mina föräldrar men pappa är inte hemma så det blir bara jag, mamma, Erik och Johan.

Nu måste jag fixa mej så jag är klar tills Johan kommer och hämtar, mej, egentligen så skulle ajg kunna ta bussen men jag ska ha med en jävla massa grejer hem till Huddinge, inget man bara tar under armen och åker buss med ;)

Förreseten så könsbestämde jag bebbarna idag, pojkarna börjar få pung nu så man ser väldigt lätt vem som är vad ^^ det är iaf  6 små gossar och 10 flickor =)
april hjälpte mej att diska idag...diska det som stog i diskmaskinen XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0