Lite bilder ÄNTLIGEN!


När jag hade Basse för ööh...länge sen typ i början av september. Han och jag lekte med tidningar (A)


Min granne och hennes kompis körde slut på honom genom dragkamp i 40 minuter! TACK ^^


Så här blir det när vindrutan på insidan är skitig/fettig...Det immar igen fast man har på full fläkt, gissa hur kul och lätt det var att köra när sikten var EXAKT som på bilden!


Efterom Johan spelar TV-Spel online så kan jag inte ladda upp bilder för då laggar hans spel så om 10 minuter får jag ladda upp nya bilder igen, återkommer då.

Kommentarer
Postat av: Plingplong

haha xD alltid i tjänst xP

2009-11-17 @ 21:26:09
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0