Jobbat 11 timmar idag och är heeeelt slut!

Satan vad jag är trött nu, gick upp kl 6 för att sedan åka till jobbet och börja jobbba kl 7. Fick klä julgranar hela dagen till kl 16 och sen så var det bara att ställa sej och börja knyta rosetter (över 100st) och det sluta med att jag loggade ut kl 18. Åkte sedan hem och satte mej i soffan, hade så sjukt ont i fötterna och benen efter att ha klättrat på stegar, krytit under granar, sprungit runt i hela grand och gått och stått övrig tid.

Imorgon är det nästan samma visa igen. Jag börjar kl 12 men ska vara på jobbet halv 12 så jag kan äta lunch där samt ha ett litet möte med Anna vars hund, Otto, jag ska passa i januari under en halv månads tid, sedan så kanske jag ska få passa Basse under samma tid fast då ska jag ha honom i hela 2 månader. Vi får se hur det blir men jag har iaf till Jul att fundera på hur jag ska göra med Basse. Sedan ska jag jobba till 22 =O

Tänkte lägga upp lite bilder på dagens händelser och sedan sova, Johan är på bandy så han får ta och komma hem innan jag somnar för han har inga nycklar så han kommer inte in om jag hinner somna (då måste han i så fall banka på dörren tills ja vaknar och öppnar).

Btw Råttungarna håller fan inte käften en minut och har inte gjort det som senaste timmarna, alla vill dia April eller så tjaffsar ungarna med varandra så det är inte en lugn stund i buren just nu, är förvånad att Nutella har sådant tålamod med ungarna som klänger och slänger och leker tarzan.

Kolla vad Johan fick med posten här om dan ;) en tidning med massa porrvideo tips

Han fick även en katalog med massa sexleksaker i XD jag hade jättekul och kollade i den och frågade om Johan ville ha en butplugg i julklapp.



Övermogna damer, ja det kan man lugnt säga, snacka om att ge folk mardrömmar! Vem tänder på sånt här???


Bild 1: Granen längst bort på bilden är ca 4 meter hög när den står på bordet. Så högt fick jag klättra för att komma upp och pynta men inte ens då nådde jag.
Bild 2: Juleljus och en röd julkula.
Bild 3: En färdigpyntad gran.
Bild 4: Så här såg flera granar ut innan jag pyntade dom, kottrester som ekorrar smylat med ;)
Bild 5: En ytterst liten del av alla miljoner (läs ca 130) ljusstakar som skulle få rosetter, i år blev dom ljusröda/rosa, förra året var dom mörkröda med grönt skimmer

Kommentarer
Postat av: Erika !

HAHAHHA, klockrent att få hem sånt ju! ^^

2009-11-23 @ 23:19:13
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0