Jobbade igår

Hallå hallå, igår belv det inget inlägg för jag var så sjukt jävla trött, jobbade från 8 till 17 och sen jobbade jag en extra timme då jag satt på möte inför julbordet igår och va hemma strax innan 19 och då skulle jag börja plocka ihop i lägenheten. Sen kom Johan hem och då blev det pizza till middag eftersom båda var trött och inte orkade laga mat. Sedan tog jag mej ett bad och trött som jag var totalslockna jag i badkaret oc sov där ett tag tills Johan kom och väckte mej då han trodde jag hade drunknat eller nått. Då förflytta jag mej till soffan och rulla in mej i båda våra täcken och hade Johans knä som huvudkudde. Sen så gick vi och la oss och jag somna på typ 2 sekunder och sedan så vaknade jag jätte sent, typ kvart i 1 idag och om typ 45 minuter kommer Ida och jag har inte ens klätt på mej ännu =O


Fick klippa och greja med detta tyg idag som ska vara ljusstaksunderlägg till Julshowen som börjar på tisdag =)


Va inte beredd på den här bilden eftersom det var mamma som tog den och hon bara tryckte. Jag är iaf klädd i julgrans mattor som mamma gjort för några år sedan. Om man knyter dom runt sej så blir det som en klänning XD Sexigt va? speciellt me skärpet runt midjan Haha

Nu måste jag klä på mej och fixa mej tills Ida kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0