Hur städar ni?

Har just städat lägenheten så det är fint och städat när johan kommer hem och sen har jag tänt massa doftljus i hela lägenheten så det ska lukta gott oxå ^^

Sitter även och diskuterar hur folk städar sina rum/hem. Vissa städar skitnoga och sorterar sina saker så allt har sin plats, sen finns det som som sopar allt under mattan så det inte syns för andra hur stökigt det egentligen är. Själv är jag väl ett mellanting, ibland är jag skit petig och sorterar allt (även det i lådorna som ingen annan än jag ser) och ibland öser jag allt i lådor så det ska se städat ut fast det egentligen inte är det. Ännu har det inte blivit nått direkt problem med att jag inte är så nogrann som Johan, han är ibland pedant men det är väl egentligen bra för han har 100% koll på sina grejer (till skillnad från mej *host*) just nu ser ju min garberob ut som ett bomb nedslag men jag har bestämt att rensa lite (sandra & Ingela! KOM HIT och baxa så jag slipper slänga det) nu ska fan garderoben tömmas, det jag inte använt på 2 månader ska bort, vissa saker kommer jag köra till huddinge så det får ligga i min garderob där istället för det är för fint för att slänga eller ge bort så antingen får någon köpa det eller så får det ligga någonstans där det inte är ivägen. Jag har just nu 2 fullar garderober här i högdalen och hur mycket använder jag? 25% kanske?

Kommentarer
Postat av: Anette

HAHAHAHA :) Alltså jag tycker den är klockren!! Hur rolig som helst. Ibland är jag jäkla rolig alltså!!! XD

2009-11-18 @ 21:03:44
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Kläder! :D

2009-11-18 @ 21:37:31
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0