Godmorgon folk

För dom flesta är det inte morgon men för mej är det det för jag vaknade för inte så länge sedan. Jobbade från 12 på dagen till 12 på natten och sen så kom jag hem typ 1. samma visa kommer det vara imorgon tror jag, börjar iaf kl 12 då också.

Igår så fick jag vara ansvarig för sillbordet. Det var lagom tycker jag, fick vara det förra året också så jag hade redan koll på alla sillar m.m. såklart provsmakade jag massa saker efter julbordet och fan vad gott det var! Men jag kommer nog tröttna fortare på julmaten i år än förra året.

Idag ska jag ta det lugnt men jag tror ändå att jag ska försöka ragga upp någon så vi kan dra ut på stan eller något närliggande centrum och kolla in lite julklappar. Helst Huddinge Centrum för att det är nära och dessutom så finns det mycket där och det är ett mysigt centrum ^^ Korvgubben i centrum är dessutom världens bästa och gladaste!

Nä nu ska jag försöka hitta något att äta och sedan vill jag ut, orkar inte hänga här för jag kommer bli galen då :P

P.S. Jag fick träffa Otto som jag ska passa efter nyår och har var så jääääääävla söt! Sandra kommer dö när hon träffar honom. Väldigt speciellt ansiktsuttryck har han kan jag säga men det år jätta charmigt ^^

Puss på er

Kommentarer
Postat av: jessan

Huddinge korv <33333



Haha nu har du hela min dikt uppe^^

2009-11-26 @ 19:17:01
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

en kvart :P Jag skriver långa dikter till alla högtider och födelsedagar så det går ganska snabbt:P hahaha. billigare än att köpa presenter u know;)

2009-11-27 @ 10:20:52
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Erika !

Hahah eller hur! Jag känner igen det där med slottet o den dåliga engelskan :P Men kommer knappt ihåg. Måste fräscha upp minnet :D Vilken är den andra filmen du har med dem?



2009-11-27 @ 12:41:24
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0