Igårdagen

Godmorgon godmorgon...eller aa det är ju snart lunch men för mej så är det morgon!
Tänkte dra lite om gårdagen efter att jag träffade pappa tills jag gick och la mej =)
Till att börja med så åkte jag till Huddinge c och mötte upp pappa där och då gick vi och köpte lite dricka på systemet ^^ och sedan till ostaffären men där gick det sjuuukt segt på att få hjälp så det skulle inte förvåna mej om det typ typ 10-15 minuter innan det blev vår tur. Det var inte mycket folk men däremot så var en av dom som jobbade där sjuuuukt långsam på att packa in ost m.m.
Sen så gick vi till Vivo och handlade mat, fick typ springa runt affären 90ggr för att det inte fanns någon tzatsiki och sedan kom dom fram till att den var slut så då fick vi köpa svampsås istället ^^

När vi kom hem började vi laga mat och sen åt vi bla bla bla ni vet. Sedan ville pappa visa mej "Oj maj lojd" filmen som för övrigt var skitkul! Sen ville jag ta mej hem men herr Sjöberg var lite lat då så jag fick ta bussen som alridg gick, räknade ut att det skulle ta 1 timme och 15 minuter att åka från dörr till dörr för att fittbussen 704 inte matchar något så jag skulle behöva vänta 27 minuter på nästa buss i huddinge. (med bil tar hela resan 10 minuter)
MEN! Eftersom jag har sånt jävla flyt här i livet så hade jag det även igårkväll. Min buss kommer in till huddinge och precis innan den stannar, tror ni inte att 172an går då? Jo den rullar iväg men jag tänkte att jag fan skulle med bussjäveln så jag pressade upp dörrarna på min buss när den precis stannat och la benen på ryggen och kuta järnet ikapp den andra bussen som redan hunnit en bra bit, efter att ha sprungit typ 50 meter och bussen precis skulle dra ifrån mej så stannar bussen och låter mej komma på. Fan va 172an chaffisar är snälla och trevliga,! Dom är alltid glada och väntar på folk men 704 är en riktig fuckfacebuss! Ska maila sl och be som rövknulla sina 704chaffisar och tidtabell och sedan ge rosor och champange till 172an busschafförer.

När jag kom hem så satt Johan och spelade tvspel och jag satte mej vid datorn ett tag. Sen var det väl det vanliga, att vi bytte till tv och kollade på någon film som gich på canal+.

Grannen under oss hade fest igår och dom höll på som fan, kasta grejer i golvet, skrika, spela musik och våldta portdörren (läs: dom ryckte i den när dom skulle in tills den gick upp för att dom inte hade nycklar då porten var låst) och evil som jag är ska jag sätta upp en lapp på porten och skrva "er fest igår störde mej inte i allmänhet men de gånger ni våldtog portdörren (läs: slet upp/sönder portdörren) var något som säkert inte bara störde mej" se till att detta inte upprepas och använd NYCKLAR nästa gång dina kompisar ska springa in och ut ur porten. Porten är låst av den anledning att hindra okänt folk från att komma in i huset men nu när dina kompisar slitit sönder dörren så kan ju vem som helst komma in!" (sen vill jag tillägga ASHOLE!!!! men det låter jag nog bli) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0