De svarta brevet....

Hej på er. Sitter i soffan och har inte lyft ett finger idag men jag vet att jag har massor att göra. Diska, plocka undan saker och dra till apoteket och jysk. Men jag har egentligen ingen lust, till att börja med så är det tråkigt att vara själv och jag får inte tag på någon heller för att jag har glömt mobilen hos mina föräldrar och för det andra så fick johan brev igår som jag inte ville att han skulle få.

Han har fått kallelse att gå ut i krig, han har 3 grupper att välja mellan och jag hoppas för allt i världen att han tackar nej, slängde brevet och sa till mej att han aldrig ska åka ut i krig någonsin för att han hellre vill vara med mej. Har sån jävla lust att bränna upp brevet. Och egentligen varför ska vi hjälpa andra som inte hjälper oss utan istället bara förstör för oss? Johans argument för att få åka va att han skulle få 160 000 på 6 månader. WTF han kan få 150 000 av att rensa fisk i norge i 3 månader. Vad väljer man? 3 månader i norge lr 6 månader på andra sidan jorden där man riskerar att bli skjuten till döds???
Som johan dessutom sa här om dagen till mej, varför ställa upp för folk när du inte får nått ut av det och varför hjälpa folk när dom inte hjälper dej?

Vill att du stannar hemma älsklingen!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men vad jobbigt!:/ Hoppas han väljer rätt!!

2009-11-03 @ 19:31:04
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0