Dagens I-landsproblem och Twilighthysterin

Dagens I-landsproblem är idag två stycken.

Det första uppkom när jag skulle klä på mej ytterkläderna och åka hem från Ida idag. Jag satte på mej jackan före vantarna! Efterom mina vantar går upp till armbågarna typ så blir det väldigt knöligt att ha vantarna utanför vantarna för att man inte kan dra upp dem längre än vad muddarna på jackan går så då måste jag antingen leva med knölet eller ta av jackan och ta på vantarna först....Ååh vilket I-landsproblem!

Mitt andra I-landsproblem känner nog många av er igen. Det är så att Jenny och några från min gymnasieklass vill att jag följer med ut på krogen ikväll MEN jag har inte energin eller pengarna till att följa med ikväll. Men jag kommer bli sjukt rastlös och börja klättra på väggarna av att sitta framför datorn och snegla på Johan när han spelar TV-spel... Kan inte någon komma hit så jag kan få flamsa lite?!?!
NÄ FÖR ALLA FUCKING KOMPISAR SOM INTE SKA UT OCH SUPA ÄR OCH NÖRDAR PÅ BION OCH SKA SE TWILIGHT!!

Imorgon kommer iaf Poffe till Sthlm så då kan han och jag vara tsm till på måndag. Då kan han och jag snacka skit och mobba er som är så besatta i twilight (och anledningen till att ni är besatta är i grund och botten för att någon av skådisarna anses vara så sjuuuukt snygg och sexig, det är rena Darinhystrerin, ni minns väl hur det var när Darin blev känd?



Jag tror att alla tjejer går och ser Twillight för att (anldeningen i % är vad EN tjej tycker inte hur många % av dom som går är där för):

10% för att umgås med vännerna
20% för att se filmen och dess handling
70% för att se den såååå sexiga vampyren som spelar en av huvudrollerna i filmen och som dom sedan går hem och gråter om för att dom inte kan få honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0