Bowling idag

Idag ska jag, Johan och hans kompisar bowla, vart vet jag inte men det var sjukt länge sedan jag bowlade och jag älskar att bowla, det är både socialt och roligt (när det går bra för en). Idag har jag jobbat med mamma, det var kul fick springa runt i några hotellrum (som är super fina) men mest började vi stryka och sortera julbordsdukar och vi hann med väldigt mycket men det är en del kvar ändå som jag och hon kommer göra imorgon. Har även möte med julbords nissarna då och det blir väl lite info till dom nya som börjar samt att jag ska få prata lite om hur julbordsdukarna fungerar och att ingen får flytta om eller ta ner några för ens jag get fullständiga instruktioner så det är jag som fått uppdraget av mamma och min chef att ta hend om dukarna. Låter enkelt och det är det för utom när det är 10 andra klåfingriga nissar som kommer riva allt och blanda ihop skiten precis som förra året så jag och mamma sedan måste sortera skiten IGEN!

Nu ska jag fixa mej lite och sedan fixa någon middag och pussa lite på bebbarna och sen kommer Johan och då åker vi =P


Vi fick hålla till på ett av hotellrummen som ska renoveras vid tillfälle.


Vädret i Stockholm idag...Som vanligt duggregn och dimma WOOHOO nu känns det väldigt vintrigt...not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0