Att bada eller inte bada...dagens I-landsproblem

Haha, jag blev så sjukt badsugen, tänk att bara ligga där i badet och värma upp sej och läsa någon bok eller så, speciellt när man är så seg som jag är. berättade detta för Johan

"Ääälskling jag viiill bada...men ja orkar inte lägga mej i badet"
"Men va fan älskling... DÅ ÄR MAN LAT!!"

Hahah jo det stämmer nog om man är så lat/seg att man inte orkar hoppa i badet så borde man redan ha somnat. Men det blir nog ett litet bad iaf för min del, eller inte...Ååh jag vet inte, måste isf ligga i badet typ 45-60 minuter för att inte få dåligt samvete av att jag sliter på miljön och använder flera 100liter varmvatten för 20 minuters bad. Nä jag ska nog vara snäll mot miljön ikväll. Kan bada imorgon efter jobbet. Ska upp runt halv 7 för att sedan gå till jobbet och jobba med mamma =) ska även jaga lite efter Katarina och se hur det blir med mötet på tisdag.

Natti på er så hörs vi imorgon kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0