Tråkig söndag

Tja på er, sitter här vid datorn me 2 mjukisar innanför tröjan, eler aa mjukisar kan man inte säga hela tiden för dom rivs lite då och då ;)
Vad som händer idag har jag ingen aning om, ska nog dra och sola solarium med Kajsa om jag orkar. Är ju så lat så jag vill inte åka längre än vad min buss går.
Senare ikväll komer Johan och hämtar mej och så ska han hjälpa mej att göra mina arbeten som jag har kvar att göra.

Vad som händer i veckan kan jag för en gångs skull svara på, jag har nämligen lyckats boka en hel del ;)
Imorgon måndag ska jag till Kims djuraffär för att förhoppningsvis få ett sommarjobb där, på tisdag ska jag till grand hotel och få instruktioner om jobb där också ;) och sen på onsdag har jag student fotografering och efter det ska ag rusa iväg för att sedan ta mej till...... GILLINGEBANAN!!! WOOHOOOO äntligen blir den av, efter den har jag bara en dubbelektion kvar och sen läsa lite teori så ska jag boka uppkörning och sånt =) så jävla glad! På torsdag och fredag är dom flesta lediga då det är helgdag och klämdag och då ska jag träffa Ida och ge henne sina biljetter till studentskivan och sedan ska jag på fredag träffa Basse, och antagligen ta över honom också. Basse är som några vet en labrador (gul) och han ska bo hos mej i en månad då hans ägare åker till Australien. Ska bli skitkul =) sen på lördag är det ju studentskiva =D och sen på söndag lär jag ju ligga bakis och gäsa i solen med basse ;) visst låter det som en toppenvecka =D ska försöka klämma in lite mcåkning också (A)
Nu när jag tänkt igenom hela veckan om hur den ska vara så blev jag så otroligt glad att jag ska nog ta och gå ut i solen och skriva lite på mina arbeten, dom lär bli för hand eftersom min bärbara dator är paj och jag vill inte sitta inne, blir det superkladdigt så får jag väl föra över skiten på datorn ;)
puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0