Fittmåndag!

Hellu på er, äntligen skriver jag =) men tyvärr är min dator fortfarande trasig så jag kommer vara seg på bloggandet ett tag till. Hur som helst tänkte jag berätta lite om dagen, skulle jag berätta om den senaste veckan skulle det ta 100år så jag skiter i det.

Måndag- dagen som delar förstaplats som veckans värsta dag enligt mej (söndag är lika hemsk, sista lediga dagen och dagen innan måndag)
Som rubriken avslöjar så har min måndag inte varit den bästa. Till att börja med så vaknade jag kl 5 på morgonen av att råttorna drack vatten. Då kollade jag även min mobil och svarade på ett sms från Jonathan och sen så somnade jag om. Vaknade igen klr 10! JIPPI!!! försovit mej 2 timmar BARA! Kan det bli en bättre start på dagen?? Hur som helst så gick jag upp och fixade mej sen så gick jag till bussen. Var deppig hela dagen, varför är min ensak. Eftersom jag var lite låg så betydde det även att jag lätt blev irriterad. Jo men tjen då ska såklart Angelica fitta sej. Jag stog lutad mot skåpen medans Sandra<3 rota runt i sitt skåp och vi småpratade. Då kommer Angelica den fittungen och säger "FLYTTA DEJ ROSE JAG SKA IN I MITT SKÅP" riktigt spydigt och surt, jag kände hur ilskan inom mej började blossa upp och jag sa "Man kan faktiskt be snällt" samtidigt som jag försökte hålla lugnet och flytta mej åt sidan, hennes svar blir "JA MEN JAG VILL IN I MITT SKÅP!" lika surt och vresigt som vanligt. Sandra såg på mej och tänkte nog att snart säller det. Men nej jag lyckades lugna ner mej. Sen gick vi till maten och då började nästa påfrestning. Några tjejer i klassen satt och snackade om student biljetterna och betalningen som ska in imorron, då kommer det fram att om man inte sålt biljetterna så måste man lägga ut själv. Jag har 3 fucking biljetter kvar vilket betyder att jag måste läggaut 300 jävla kr tills imorron, ja men tjena ofta att jag har dom pengarna! Men nu är det ju så att jag har världens bästa Johan som lägger ut åt mej tills vidare och även han ska försöka sälja mina biljetter så jag slipper lägga ut 300 i slutet. Så det problemet är löst nu =)
Sen efter lunchen och svenskan var det dags för djurhållning i park B. Vi satt mest och snackade om parken zoo resan som är mellan ons-fre den här veckan.
Men så kom droppen som fick bägaren att rinna över. Jag fick betyget från furuvik. Om man tittar på betyget just nu så kan man mer kalla det för en snöboll än ett papper. Behöver jag säga mer? Hade lagom stora dampryck m.m.
Efter skolan så drog jag, Alexandra och Tiia ut på heligt uppdrag men vi var för sent ute så jag tänker äventyra iväg med Sandra och Jenny imorgon istället innan vi drar till Johans jobb och gör hans vardag till en lite mer fartfylld och ofrivillig mardröm ^^
Vi tre ska nämligen sova hos honom för att lättare kunna ta oss in till stan på onsdag morgon så vi inte missar E-tuna tåget som går 7:25

Ni kanske undrar vad jag gör just nu och det ska jag berätta, jag sitter och bloggar men egentligen borde jag läsa teorin eftersom jag kl 18 har teorilektion 3 timmar. Jippi, jag är typ bäst i gruppen *skrytsmilis* och nu har vi ett ansnitt som handlar om fordonet vilket inte är min starka sida så jag måste läsa så jag kan vara lika bäst igen ^^

Vill bara tillägga att nu har jag bestämt att mitt tålamod är slut angående Angelica! i 7 år, i !SJU! år har jag stått ut med fittan, alla skoldagar sedan årskurs 6! Fattar ni att nu är mitt tålamod såååå slut att nästa gång horungen kaxar upp mot mej tänker jag slå till henne, inte en gång utan nu snackar vi verkligen slå ner henne till marken och säga henne precis vad jag tycker! 7 år och snart är det över, ingen skola=ingen Angelica och då smäller det fan! Så om hon håller sej lugn tills efter studenten har hon klarat sej! Så jag hoppas hon passar sej jävligt noga!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Så Jenny ska med imorrn :D roligt :D

haha, sötnos <3

kan förstå att du vill, men jag kmr dessvärre försöka hindra dig :) haha, kan inte låta lärarna få skälla ut min älskling jue ;) <3

2009-05-11 @ 19:54:22
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0