Basse <3

Hejsan svejsan =)
Sitter här vid datorn och fördriver tiden medans jag väntar på att middagen ska bli klar. Det blir fisk ikväll =)
Dock måste jag ha ett öga på Basse som blir bortskämd av mina föräldrar. Basse är en hund som jag sak passa i en månad medans ägarna är på semester i USA =)
Basse är en gul labbe på 7 bast. Supersöt och supermysig så han och jag kommer nog trivas bra tsm under den kommande månaden ^^

Lite om dagen kanske, inatt så sov Sandra och Johan hos mej. Igår hade vi skitkul tillsammans efter att jag och Sandra varit på "fest" hos Elli. Det var lite trögt...väldigt trögt men det var bara för att jag och Sandra hade förväntat oss lite mer fartfest. Hade vi vetat att det skulle vara en lugn fest så hade vi förberett oss på annat sätt. Hur som helst. I morse vaknar jag kl 8 av att Jonathan ringer och ska hämnas i telefonen bara för att jag hade råkat väcka honom för några nätter sen. Hur som helst så slutade det med att vi snackade i telefon i 1tim 42 min och 42 sek ;) och då så missade jag att säga hejdå till Johan som åkte till jobbet strax efter 9.
Sen så låg jag och Sandra och drog oss i sängen och snacka lite skit och lyssnade på musik på hennes mobil så att ennes mobil skulle dö så hon kunde sätta den på laddning.
Vid 12 så kom Basses matte och Basse. Snackade lite skit me henne och pappa tills hon åkte och lämnade Basse här, sen så åkte vi till mormor och morfar och Basse fick såklart följa med =) mormor skämde bort honom med kassler ^^
Sen åke vi hem och nu är vi här.

Tänkte berätta lite om dagens bilkörning men först ska jag äta....BRB

BIB men nu så har Johan kommit så jag bloggar vidare när jag kommit till honom. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0