The shining

Tja, måset ju berätta för er att det går en sjukt bra B-rulle på tv4 film. The Shining från 1980. Då klassades den som den läskigaste filmen genom historien. Dock kan jag inte hålla med om det längre. När jag var liten såg jag delar av den. Jag gissar att jag bara var 5 år då typ. Det enda jag mins från filmen är att det utspelar sig på ett öde hotell med massa spöken osm göra en stackars insnöad familj galen. Han jagar familjen med en yxa och sen så forsar det blod genom en hiss m.m. aa jag kan ju garantera att "The unborn e läskigare" det kan iaf Nille och Sandra intyga ;)
Om ni inte ser den nu så går det en repris på samma kanal den 11, 15 och 21 mars kl 21...
KOm inte och säg att ni inte vet vilken film jag pratar om!!

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Ahh The shining e så jävla grym! "Heeeere comes Joooohnny!!" :D

2009-03-07 @ 14:29:16
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0