Praktikdag 8 (dataladdaren funkar med hjälp av våld och en toffs) =D

Hejsan, skriver lite sent så det kanske inte är så många som ser detta ikväll utan imorgon. Idag så var det avdelningsbyte vilket betyder att jag ska denna vecka ta hand om fåglarna och Sofia ska ta hand om klöv- och rovdjuren. Idag var Fredrik ledig så hon får jobba med en annan snubbe som heter Roger. Han är sjuuuuuukt seg i arbetet upptäckte vi snart så jag är glad att jag inte hade honom förra veckan då jag egentligen skulle haft honom men han var ledig.
Idag hängde jag alltså med Krister. Det var kul och jag har typ redan lärt mej alla fåglarna utantill samt vad dom får för mat. Eftersom det hade snöat en dm hela natten så var det en heeeeel del snö som behövdes skottas. Dock fick vi stor hjälp av solen som sken i stort sett hela dagen och snön smälte som snö i solsken och plusgrader ^^
Sen när vi slutade så satt vi och snackade massa skit med Mårten han e så sjukt rolig ^^ så där satt vi en timme efter att vi slutat och skojade med honom och åt upp Fredriks pepparkakor (A).... Hur som helst så när vi inte orkade sitta kvar så sklle vi få skjuts till vårat boende och när vi kom ut regnade det. Fan va skönt. All snö ska bara bort nu tycker jag! Enda nackdelen med att snön smälter är att det blir svårare att sladda med fyrhjulingen ;) 

Just nu sitter jag och kollar på tv tillsammans med Sofia. Det är fler bra program på tvn så det blir massa kanalbyten XP

Idag har jag left mitt nya liv i 6 månader så det måste firas med GODIS!!! =D

Sandra är btw så sjuuuukt BÄST!!! <3

Den här dagen har varit så jävla ägande!! Jag har fått massor av beröm av Krister för att jag är så snabblärd och uppmärksam. Sen så har jag fått en Puss på msn från Sandra och sen har jag hört "pokerface" by lady gaga så lilla fröken snuffra har varit i mina tankar all day long! Sen har ja snackat massa kul me Nille ^^ Sen har jag löst ett problem som jag burit på väldigt länge. Jag hoppas kommande svar är posetivt så slipper ja konka på skiten ännu längre. =P

Puss på er alla

och du din skitunge (brorsan Erik) tänkte på dej idag och när jag och Krister snackade om hundar berättade jag att ALLA hundar älskar dej men inte bara hundar utan tjejer (sofia som jag är på praktik med tycker du är jättesöt och hon har 2 stora hundar så du kan ju flytta hem till henne om du vill)  =P börjar sakna min super jobbiga snorunge-brorsa! Försök att smuggla med Chackie i helgen va?! (den lilla transporten finns i fläktrummet ;)


(inga bilder idag)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Nej.. ett fel i texten.. :O jag är inte bäst.. du är! :D <3

2009-03-11 @ 19:50:14
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0