Praktikdag 6

Tja, kom nyligen tillbaka till vandrarhemmet efter en eftermiddag på parken. Vaknade kl 7 idag av att snorungarna som bor i rummet bredvik härjade i korridoren sen så höll det på så till och från tills jag gick upp kvart i 11. Gick och duschade klädde på mej arbetskläderna och sen gick jag till parken. Sofia fick besök av sin familj så hon var med dom. När jag kom till parken var inte Fredrik där just då men han kom efter typ 5 minuter. Då käka vi lunch, min lunch va skitskum så han frågade om jag ville ha kebab istället men då var jag redan halvmätt så jag skulle inte orka äta så mkt.
Efter lunchen så åkte vi och gav rovdjuren mat ^^ Lodjuren kom fram till mej idag och det var skit coolt ^^ fjällrävarna lika så men bara en av järvarna kom fram idag. Efter matningen så började vi förbereda inför eftermiddagsrundan och morgondagens foder. Sen tog vi efterrundan och jag fick köra ^^ det var ganska skönt att inte vara så många idag. Det var liksom bara jag och Fredrik som jobbade.

Är lite seg men i alla fall så hände inget speciellt idag, fick jobba över några minuter för att vi var tvugna att sanda vissa backar på stigen och sen skjutsade Fredrik mej hit....Nä nu ska jag gå och snyta mej, börjar bli förkyld och sen ska jag ta nått att äta. Puss hej ^^


Jag hitta en knubbig råttpinkis som jag blev lite kär i. Jag kom och tänka på när jag hade massa råttor ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

jag orkade inte skriva bildtext :P

HAHA, det betyder att vi var smartare än er ;D MOhahah :D

2009-03-08 @ 11:09:38
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0