Praktikdag 10 (ingen praktik idag)

Hej, sitter just nu och är sjukt kissnödig men skitsamma, tänkte dra ett kort blogginlägg ändå.
Klev upp för ca 15 minuter sedan. Varför undrar ni säkert och ni undrar nog varför jag inte är på parken. Det är inte för att jag har försovit mej som jag inte är på parken utan för att i morse hade jag feber och kände mej nästan död. Så jag sjukanmälde mej och sov kvar, nu har jag verkligen sovit ut och mår mycket bättre men är ändå seg och lite hängig. Ska nog ta och kolla på kungfu panda som jag fick låna av Fredrik och sen ska jag gå upp till parken och lämna tillbaka den samt se vad de andra gör. Behöver frisk luft känner jag. Sen så får vi se vad som händer. Ska försöka komma isäng tidigt ikväll så jag kan sova mycket och vara i parken imorgon. Har bestämt att jag ska jobba in denna dag genom att jobba Lördag förmiddag och sedan Söndag eftermiddag. Nu måste jag verkligen gå på toa, dessutom är jag hungrig så jag ska gå och laga något också.

Puss på er alla ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har försökt att ringa dig. Tråkigt att du blivit sjuk och att laddaren håller på att gå i bitar. Har du tuggat på den ? Krya på dig . Ring hem.



Puss från mammsen ,puppsen, spädgrisen

2009-03-11 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0