Nya vandrarhemsgäster..... :@

Fan va irriterande asså! Visst vi bor på ett vandrarhem och man får leva och bo med andra. Det som dock stör mej är att de som kom för typ 20 minuter sedan e sjukt jobbiga! Det är 6 pers. En äldre kvinna, två män var av en är en varulv (inhopväxta ögonbryn) och en yngre kvinna samt 2 ungar. Vi satt och kollade på the shining och så kommer småungarna så för deras skull så byter vi kanal för att dom inte ska dö av skräck... jippi min tv-stund är sabbad! Sen så väsnades som som faaaaan när dom kom så man fick höja tvn som fan! och nu har dom tagit av våra chips men jag är inte säker. Det är bara det att dom har en skål med chips som ser precis likadan ut som våra och sen så hittar jag inte någon chipspåse som är deras, våran påse låg btw öppen, det är väl okej nu mej vi måste tydligen passa våra saker. Jag kommer dampa loss! och om dom väsnas på natten kommer jag få samma ryck som jag fick på kryssningen...fråga Kajsa eller Sofia om hur det var om ni själva inte vet. Aja bara att bita ihop och fortsätta hålla ögonen öppna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0