Fick en uggla i skallen

Jag glömde berätta en grej från gårdagen!! Det var nämligen så att när jag skulle mata en slaguggla fick jag den i huvudet. Det var lite kul, såhär var det i alla fall.

Jag gick in till ugglan och helt plötsligt började den flyga och sen skulle den landa på gallret precis ovanför mej men eftersxom den bara har ett öga kvar så kunde han inte bedömma landningen så bra så han föll ner i mitt huvud och satte klorna rakt i skallen på mej. MUMS va skönt det var men den flög iväg lika fort som den kom så det var inte så farligt. Däremot gjorde det riktigt ont när jag slog huvudet i en dörrlist som var jätte låg, det var 3:e gången och jag har fortfarande inte lärt mej. Det gör fortfarande ont för att jag har fått en bula,



Visst är dom söta?? =) min favorituggla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0