Två dagar efter =O

Tja, sitter här och har precis diskat, satt på diskmaskinen, plockat fram kyckling för tining och sedan har jag skrivit lite på mitt CV. Nu tänkte jag läsa i min körkortsbok eftersom det är mindre än 1 månad kvar till provet och uppkörningen, det är ju en fördel då att man kan nått också ;) men innan jag ska läsa så tänkte jag blogg lite ^^ som några vet så var jag ute på krogen i onsdags med Ida, det var skitkul men det blev nog lite mycket för både mej och henne.

Vi kom till Harrys runt halv 11. Det var inte så mycket folk inne då men det var bara skönt runt 12 ökade dem musikvolymen och fler folk kom men det var ändå inte så fullt som det brukar. Jag och Ida hittade en tjej som hette Jenny som hade blivit dumpad av sin tjejkompis för att hennes kompis drog hem till sin kille =O dålig stil av hennes kompis men hon fick det kul ändå och vi hade jätte kul tillsammans. Runt 3 på morgonen så drog vi oss bort från krogen, Jenny hade försvunnit men jag fick sms dagen efter att hon hade blivit utslängd av vakterna strax innan stängning. Hur som helst, jag och Ida gick till donken vid Kungsan och sen så satt vi där i 10-15 minuter och delade på en bigmac och c:o +meny, fan va äckligt det var men vafan fyllekäk ska vara äckligt! Sedan när vi kom ut så var det hur ljust ute som helst =O och eftersom vi hade missat halv 4 bussen så fick vi vänta en timme till nästa så vi gick till slussen och på vägen dit träffade vi ett gäng killar som hade fått upp värsta bigga laxen =O sen väl i slussen behövde vi inte vänta länge tills bussen kom och då åkte vi hem till henne men eftersom Ida hade sagt till sin mamma att hon skulle sova hos mej kunde vi inte komma hem direkt så vi åkte en bussstation längre innan vi gick av och promenerade till en liten sjö som låg ungefär där hon bodde, där satt vi och snackade skit och lyssna på musik på våra mobiler till klockan var strax efter 6 och sen gick vi till henne då hennes päron hade åkt till jobbet. Henne hos henne drack vi lite vatten innan jag somna i hennes soffa och hon i sin säng. Jag sov typ 3 timmar tills jag vaknade och mådde apa, drack vatten och gick på toa sedan smsade jag lite och läste en serie tidning innan jag somnade om igen och vaknade typ halv 3 på eftermiddagen och då drack jag ännu mer vatten och sen åkte jag hem.

Johan hade kommit hem före mej efter att ha varit och fiskat hela morgonen och halva dagen så nu satt han vid datorn och spelade nått nytt dataspel som han laddat hem. Sen så åkte vi till hans pappa för att hämta pengar men dom var spårlöst borta, antagligen så hade hans syrra snott dom. Så jag fick betala maten den här gången men det gör inget eftersom att jag inte betalat maten på jätte länge nu =O
Senare på kvällen låg vi och kollade på film men eftersom Johan skulle jobba idag så gick han och la sig lite tidigare än mej.

Idag har jag bara slappat och gjort lite småsysslor och om typ 40 minuter kommer johan hem och då ska vi börja laga mat. Vi hörs senare nu måste jag verkligen öppna körkortsboken =O
Puss på er ^^


Uppfiskad i strömmen med kastspö (man kan se mitt jobb i bakgrunden ;)


Bilden går inte att vrida men det är iaf soluppgång...


Soluppgång i lännersta/orminge


Trots hård natt ser vi inte ut som att vi e påväg att stupa vilken sekund som helst och vi kände inte ens så ^^


2-3km från min mormor haha om hon bara anade va ja och Ida sysslar me XP


Fina utsikten vid sjön^^


Bakis och skakis dagen efter! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0