Träffa Kajsa igen ^^

Godmorgon godmorgon...om det ni är så mycket morgon kvar. Vaknade för inte så länge sedan av att Kajsa ringde och tjata om att ja skulle upp så jag kunde åka till henne och leka. Det var typ 100 år sedan jag träffade henne senast känns det som. Jag har jobbat så mycket, skaffat vuxen poäng XD och haft annat för mej så det har liksom inte blivit av =O
Har inte den blekaste aning om vad vi ska hitta på men något lär vi ju alltid komma på. Sen så kommer pappa förbi med bilen så jag ska få övninsköra samt att han och Erik ska till Hi-sport och köpa skor av Johan =)

Igår så var min familj på besök hos mej och Johan, vi fikade och kollade på slutet av någon version av askungen som gick på tv. Det var trevligt och dom blev väldigt imponerade av att våran läenhet. Igår hennade jag även håret igen ^^ har inte kollat mej i spegeln idag så jag vet inte hur det blev och igår var håret blött.

Nu sitter jag och äter "frukost" men borde kanske öka takten lite innan juicen blir sur, den skrattanden kon smälter och flingorna förvandlas till gröt i mjölken =O

Lite bilder som jag inte lagt ut men borde =)


Mumsig henna ^^ luktar som det såg ut ;)


Red Annelis häst James i onsdags =) SKIIIIIIIITKUL!!


Cometponken var tillbaka =D fast han var mindre än jag mindes honom =P om han stannar kvar så ska ja be att få börja rida honom igen ^^


Chackie (även kallad Knutte eller Totte) som är brorsans hamster än nu ca 2 år och 2 månader =O vaddå levt övertid?


På jobbet har dom mycket passionsfrukt ibland...Jag ääääälskar passionsfrukt. Märks det?


Detta är vad jobbet kallar Lasagne :S


Detta är min frukost...MYCKET MER lyxigare på jobbet säger jag bara då vi får välja på allt som man hittar på Verandans buffé!!


Min nalletekanna som jag köpte i england när jag var jätte liten ^^ Nu kommer jag börja använda den också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0