Sjukling

Godmorgon för mej och antgligen för er som inte har nått att göra idag. Sitter i lägenheten och kollar på Toon Disney...Har supertråkigt men mår inte heller så bra så det är väl bara skönt att ta det lugnt. Igår kväll precis innan jag skulle sova så fick jag nån allergisk reaktion, av vad vette fan men det var svårt att andas ett tag men det gick över fast i morse när jag vaknade och skulle gå upp och sedan ta mej till jobbet så mådde jag jätteilla och sen så snurrade allt så jag gick och la mej igen. Kände igen symptomen eftersom jag haft det förut för någon vecka sen. Runt 6tiden då jag skulle börjat så ringde jag chefen och sa att jag var sjuk så jag fick stanna hemma och skulle höra av mej senare idag om jag kommer imorgon eller inte.
Mår lite dåligt av att jag missade dagens arbete. Inte bara för att jag missar en hel dagslön utan för att jag missar jobbet över huvudtaget. Det är så kul att arbeta där!

Idag så ska jag nog åka hem och henna mammas hår om jag orkar men jag vet inte riktigt om jag borde utan snarare stanna hemma och ta det lugnt tills Johan kommer hem.
Nu ska jag äta frukost så byebye på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0