Ridning idag =D

Heeeej!! Fan vad jag är glad!
Jag ska äntligen få rida igen =O senast jag red var på praktiken i oktober förra året men nu är det dags igen och då ska jag få rida Annelis häst James även kallad pudding. Ska även få hälsa på Comet efter ett år =O men jag kan inte rida honom eftersom han har en ny ägare så då får jag nöja mej med att bara klappa på honom och dutta lite på mulen ^^ men hellre det än inget alls =O
Jag ska även få krama på Annelis mjukisdjur...nej jag menar katt billy bus men han e så skelsjuk och så söt att han räknas som ett gosedjur. Man kan typ krama honom så mycket man vill och sen pratar han jätte gulligt ^^ Får även se Annelis nya lya för första gången, annars har jag bara sett den på bild och vad jag vet ser det bra ut ^^

När jag kommer hem så ska jag och Johan handla mat. Ikväll blir det Tacos för att jag ville det ^^
Tänkte på en grej här om dagen. Jag och Johan har ätit middag tillsammans varje dag sedan studenten typ=) och det är ju ganska många gånger eller hur. Men bara 3 gånger har vi ätit snabbmat =O dvs fiskfinnar med mos och köttbullar med mos, annars har vi gjort gratänger, fläskfilé, fisk och kyckling varje kväll. Eftersom vi fått en fritös nu så kan vi även fritera själva och senast så friterade vi egna kycklingklubbor och SATAN va gott det var =D
Jag är glad att jag har en pojkvän som gillar att laga mat, det skulle bara behövas lite mer grönsaker till maten tycker jag men det snackade vi också om och det kommer bli ändring för jag älskar grönsaker (om jag får tillaga dom själv) ^^

Nu ska jag göra mej i ordning för att sedan gå till bussen! Hörs senare kanske ikväll om jag orkar =)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

jag vill också rida! :O

haha, alltså jag körde inte direkt mkt xD typ starta, körde en meter, backa en meter ;D hahah!

vi ska också äta tacos idag :D <3

2009-07-21 @ 13:48:09
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0