Ralf skrattade =O

Tja, sitter just nu i soffan och kollar på Epic movie som går på canal+ comedy. Idag så jobbade jag liksom nästan alla andra dagar. Hur som helst så var Ralf (tysken) hovmästare idag men det var nått som var konstigt, han var glad och log och sen så skattade han flera gånger, liksom var han sjuk eller för chansen att se honom le eller skratta är typ lika stor som att se en solförmörkelse. Det var inte heller så många gäster på frukosten idag vilket var jätte skönt, på min station hade ajg bara 23 gäster under morgonen vilket nästna är rekordlitet på just den stationen. I vanlia fall är det omöjligt att kunna räkna dem men det an vara mellan 40-60 gäster per station under en hel morgon och då är det stressigt.

Efter jobbet åkte jag hem till mej och plockade ihop råttburen, städade åt fåglarna och sen tvärdäckade jag i min säng tills det ringde på dörren och Johan hade kommit från jobbet och skulle hämta mej. Sen så plockade jag ihop lite saker så åkte vi hem för att börja göra middag. Det blev nån korvgryta med pasta och sen gjorde jag lite sallad till det. Enkelt, billigt och sjukt gott ^^ min älskling är bäst på att laga mat =D

Nu ska ja nog sova fast jag tror jag hör Johan i trapphuset för han var varit och joggat så jag ska väl vänta tills han kommit in och fuschat innan jag stänger datorn och sover. Snart ska ja också börja jogga ^^

Nu måste jag fly för Johan jagar mej med hans äcklia svett och ja grannarna lär ju tro att han mördar och våldtar mej så som jag skriker och har mej. Fast nu sitter jag i hörnet i sängen för dit når hhan inte och han får inte vara i sängen så äcklig som han är så ja e säker ;)
Ska göra en skiva honungsmelon till honom nu men jag är tillbaka imorgon ^^
Puss

Kommentarer
Postat av: Plingplong

haha ^^' låter som en rolig dag^^ men jag fattar inte hur alla pallar blogga?! hur gör ni! jag skriver ett ord... sen tar de totalstopp^^' ha de braaaa^^

2009-07-25 @ 19:55:53
URL: http://plingplongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0