Klippt mej ^^

Äntligen har jag klippt mej! Mitt hår var så sjukt slitet (mest topparna) så jag fick ta fram kökssaxen och börja klippa. Det blev ca 10cm som rök pga av att det var så slitet men nu så behöver jag inte klippa mej på typ 6 månader och då ska jag toppa så jag kan få sådär långt hår igen UTAN att det är helt sönderslitet. Jag klippte även upp det längsta håret lite så det blir mer volym och sen så klippte jag lugg ^^ blev jätte bra om jag får säga det själv och för att göra det på egen hand med en spegel (så man inte kan se bakifrån) och en kökssax så är jag riktigt nöjd =D


Lugg ^^


Kort hår =O

(Tänkte ladda upp en bild på hela mej men den blir liggande vilket stör mej så jag skiter i det)

Nä nu ska jag äta nått och sen åka och hämta ut älsklings mobil och efter det så ska jag köpa svart henna för håret och sen till Johans jobb strax innan han slutar för när han slutat ska vi storhandla på willys, i vanliga fall handlar han alltid på hemköp men nu har hn fått för sej att handla på willys, dom har iof ganska bra varor där också, framför allt priserna =P


Här är en bild på min nya mobil fast min är röd istället för orange =)


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

ser nice ut! :D duktig du är som bloggar :)

2009-07-13 @ 21:56:38
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0