Idoitblatte!

Igår hände en oacceptabel grej som fick mej att bli, förbannad, sårad, rasist, nasist och människohatare. Jag var så arg att jag hade lust att sätta en kula i skallen på den jävla blatteidioten som gjorde detta! Ni undrar säkert vad som fick mej så sjukt förbannad?! Jo så här ligger det till...

Igår promenerade jag och Johan från högdalens centrum efter att ha varit och köpt tvättmedel. Lite längre fram ser vi två blattar/ungdomar (kalla dom vad ni vill) en kille och en tjej i ca 20 års åldern. De har en varsin hund (statushunden pitbull, används för att kompencentation för att man har liten stake som jag brukar säga)...Hur som helst, de två ungdomarna står och hejar på sina hundar som håller på med något, först såg de ut som att de småbråkade om någon pinne men när tjejen av de två får syn på mej och Johan blir hon nervös och börjar dra undan sin hund och säger samtidigt åt sin killpolare att ta bort sin hund men han fortsätter trigga sin hund till anfall. När vi nästan passerade dem så såg jag vad hunden högg i...en igelkott. Killen fick tillslut hunden att släppa den skräckslagna igelkotten och sedan fortsatte de bort mot centrum skrattandes om vad som nyss hänt. Jag blev så upprörd att jag ökade takten och tillslut brast jag i storgråt. Jag hade lust att springa tillbaka till dem och avliva hunden som var så förstörd av sin ägare samt slita kuken av killen och krossa skallen av tjejen! Min ilska bubblade och Johan försökte lugna mej men visste att hur han än skulle försöka skulle han aldrig kunna lugna mej för ens jag fått min hämnd.

När jag kom hem så mailade jag djurskyddsföreningen och sedan ryckte jag tag i min transportbur för råttorna och sedan gick jag tilbaka till där igelkotten lämnades, när jag kom fram låg den ihoprullad orörlig men när jag petade på den så fräste den åt mej, jag tog en pinne och föste in den i transporten och började sedan gå hem, samtidigt hade jag ringt polisen för att göra en anmälan om anfallet mot igelkotten, även hunden kan bli skadad av taggarna på kotten, samt att hunden han äger har kuperade öron vilket inte är tillåtet i Sverige, dessutom kan han inte hålla emot sin hund så när hunden drar flyger killen efter som en vante, smidigt och ha en halvaggressiv hund som är byggd som ett muskelpaket och mördarmaskin!

När jag hade stängt om transporten så kommer killen tillbaka med sin hund och en kasse han hade tydligen varit och handlat. Han såg på mej och jag på honom samtidigt som jag hade luren mot örat och satt i telekö för att nå polis.

När jag kom hem så tog jag ut igelkotten och kollade runt lite på den om den hade några skador men det såg okej ut, han var bara i chock. Jag lät igelkotten få bo kvar över natten och trött och upprörd som jag var hade jag glömt att stänga transporten ordentligt så mitt i natten vaknar jag av att han bryter sig ut, sedan hör man så tassar som går längst golvet och när jag tittar ner på golvet vid sängen ser jag kotten stå där nere och kollade upp på mej som att den ville sova med mej och Johan. Hade det varit en hund eller en katt hade jag tagit upp den i sängen men att sova med en igelkott är väl inte det bästa? Så jag föste tillbaka igelkotten med handen till sin bur och stängde ordentligt, sen så nästa dag (idag) så gick jag till jobbet och sen så när jag kom hem fick jag släppa ut kotten igen i en skog som ligger precis bakom lägenhetshuset där jag och Johan bor.


Kotten blir utsläppt i det fria och för hoppningsvis mer säkra platsen


Sötkotte ^^ <3 fast han luktade som faaaan!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

ALLTSÅ FYFAN VAD HEMSKT! :O äckliga jävla människor! :@

2009-07-16 @ 01:06:46
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Nadja

IDIOTER!!!

Py pan för dessa människor. Skönt att kotten fick en vän som dig.

2009-07-16 @ 07:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0