Hur det är att inte bli daddad av päronen längre

Tja på er. Som dom flesta vet så har ajg flyttat ut ur boet och med mej fick jag en javla massa ansvar =O det räckte inte med att jag tog studenten utan nu kommer jobbansökningar, CVn, bedjande om att få vara kvar på grand i höst, adressändringar, hushållssysslor, handla mat (som mamma och pappa i vanliga fall gör åt en), banktjänster, räkningar, körkort, övriga uppgifter, ta hand om pojkvännen, djurskötsel m.m.
Jag kan ju säga att det är sjukt kul att bli "vuxen" men ibland orkar man bara inte och vill vräka allt över någon annan.
Kan ingen annan städa den stinkande råttburen, betala mina räkningar, gå upp tidigt som satan och jobba, gå på mina arbetsintervjuer och skriva CVn, städa lägenheten, tvätta tvätten, handla mat, göra teoriprov/ha uppkörning, fixa med sparkonton, pengar överföringar osv samt ta hand om killen när man själv inte orkar (näää ja skoja bara ,ingen får honom!! nu blev ni besvikna men så är det bara =P)

Haha nä nu måste jag även lägga upp ett youtube-klipp som fick mej att garva ner mej men jag känner även lite medlidande för tjejen eftersom det inte riktigt blev som hon tänkte. Men aaaaaaaahahahahahahaha ni måste lyssna asså!!!




"Vi har spenderat 5 månader tillsammans och du bryr dej inte"
(rose kommentar: men snälla jämför med 5 år istället, hon verkar inte ha haft många långvariga förhållanden, själv så e 5 månader typ 5 veckor för mej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0