Hennar håret för första gången ^^

Tja på er, sitter här så stilla jag kan för att hennan inte ska rinna vilket den gör ändå och min kropp färgas av smala söta mörkgröna ränder hur mycket jag än torkar upp =O Johan kommer nog tycka att jag är såååå sexig när han ser att jag förvandlats till en zebra =O
Jag lägger upp bilder senare på resultatet =)

Idag så jobbade jag (som vanligt) men sen så lyckades jag försova mej så jag kom ca 25 minuer för sent =O men det som var värst var hur sjukt dåligt jag mådde, jag var trött (efter att ha sovit oroligt) mådde illa och var hängig som fan. De första timmarna på jobbet var förjävliga och jag både gick och såg ut som en zombie. Var helt blek i ansiktet och hade svarta ringar under ögonen och sen helt tom blick. Tyvärr fick jag inte gå hem för hovmästaren eftersom att det var så mycket gäster och vi var inte tillräckligt med folk för att jag skulle kuna stanna hemma. Hur som helst så blev jag lite piggare efter halv 11 ungefär men då var det ju nästan dags för stängning. Efter jobbet mötte jag upp Julia i slussen och så åkte vi till mej. Vi snackade massor av roligt skit och sen så kollade vi på tv. Tyvärr somnade jag men det gjorde inget enligt henne, hon såg nog hur schleeten jag var =O
Senare kom Johan hem och åt mellis för att sedan ta hojen in till stan och träffa sin brorsa ett tag.

När Julia åkte hem så började jag ordna med att blanda ihop hennasmeten, det var grönt och geggigt och luktade gräs och växter. Inte jättegott med andra ord men ändå =O
Henna är en naturprodukt utan kemiska tillsattser. Det vårdar håret mer än det sliter för det sliter inte alls! Det är ingen risk för biverkningar och det får håret att se tjockare ut och mer lätthanterligt.
Nackdelarna är dock att det är svårare att blanda in i håret än vanlig kemisk hårfärg, det tar lång tid innan man kan skölja ur håret (ca 2 timmar) sedan så måste man göra om behandlingen en gång i eckan i typ en månad och sen så behöver man bara göra det en gång i månaden om man vill ha kvar nyansen(men så är det ju med vanlig hårfärg också).
 Men vad gör man inte för att ha kvar sitt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0