Hehe dags att skärpa sej??

Tja igen efter 2 veckor och 3dagar :$

Sitter just nu och kollar på toon disney, har sjukt ont i huvudet och är lite småtrött efter jobbet. Egentligen borde jag åka till medis och hämta ut Johans mobil men min huvudvärk hindrar mej från att ens gå till frysen och hämta en piggelin =O
Men jag har ju typ hela dagen på mej så jag får väl hoppas att jag kan åka in till stan senare idag innan Johan kommer hem.
Idag så fick jag börja kl halv 6 på jobbet btw, det var sjukt svårt att komma upp på morgonen eftersom en viss herre satt uppe och spela data i sängen halva natten så jag somna sent, fast det var nog Johan som hade svårast att komma upp så det slut med att jag fick bita honom och rulla honom halft ur sängen för att han skulle resa sej och sedan köra mej till jobbet ;)

Som några vet så har ju min mobil gått sönder så jag köpte en ny fredags. Det blev en svart sony ericsson w595 (inspererad av Jonathans mobil fast min e svart och röd så den är mycket snyggare ;) ) Jag fick den för 1700 helt ny/obegagnad på blocket men i de flesta andra butikerna så kostar den 2490 (om man ska vara noga med priset)

För dom som inte vet så har jag nu bokat teoriprov och uppkörning. Teoriprovet är den 7 Augusti och uppkörningen den 10 augusti och jag hoppas verkligen att jag klarar det. Johan och jag ska ha berättande körning och sen visa mej lite vart man brukar få köra på uppkörningen om man kör i Farsta, sedan ska jag köra lite med pappa också så att jag hittar etc.
Hoppas verkligen att jag klarar det så ni får önska mej lycka till =D

På onsdag blir det utgång för första gången på riktigt länge =O jag och min kusin Ida ska till Harrys, om det är någon eller några som vill haka så hör av er till mej ^^
 
Nä nu ska jag nog kolla på TV och sen vila lite, efter det måste jag omorganisera min garderob eftersom den är överfull. Jag tyckte att jag hade lite kläder men nu när jag bor i högdalen på heltid så har jag ju typ 70% av mina kläder här och jag kan ju säga att min låda jag har under sängen hemma fick jag ta hit för att få plats med saker och ting, även om man bor 2 pers i en stor etta blir det lite trångt me alla grejer som vi har =O

Ett litet meddelande till Sandra innan jag avslutar inlägget. Vi har äntligen fått hem toastern och fritösen till lägeheten så nu kan vi fetta upp oss ordentligt  me pommes och toast ;)
Puss älskar dej Sandra <3

Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

yeah, så kan vi fetta oss ordentligt ;D hahah! älskar dig med! <3

2009-07-12 @ 15:10:09
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0