Britney på jobbet

Ja för vissa känns det speciellt, för andra inte men som många/alla vet är att brittan är i Sverige för första gången på 5 år. Denna gång bor hon på...mitt jobb ^^ Grand Hotel i Stockholm. Känns lite kul att veta att världens största pop-drottning och som jag förr var ett trogen fan till bor ovanför huvudet på mej där jag arbetar flera gånger i veckan på morgonarna.
Idag satt vi och diskuterade brittan på frukosten men även andra kändisar, vi diskuterade om vilken fruktansvärd tortur det måste vara att jobba på roomservice. Då går man ju in i gästernas hotellrum och serverar. Tänk er själv att man vet att bakom en viss rumsdörr bor en världskänis och du ska nu servera denne. När dörren öppnas möts man av vaksamma vakter och om man har tur/otur ser man ja i detta fall britney spears. Hade jag fått servera henne hade jag antagligen skakat som ett asplöv och sedan svimmat. Vi på verandan var iaf glada att vi slipper så stora kändisar på verandan!

Men nu tänkte jag städa upp efter Johan, han som ibland är så pedant att det ger en skuldkänslor om man inte städat upp efter sej direkt, har nu inte bäddat sängen, tagit upp sina smutskläder...inte ens dragit upp rullgardinen innan han åkte till jobbet.

Vi hörs ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0