Vi har köpt hus!!!

Hej alla nu avslöjar jag att vi har köpt hus i Idre =D pappa och mamma skriver på huset imorgon kl 11 och sedan är det vara att flytta in ^^ fan va najs, nu kommer jag verkligen vilja ta körkort ännu fortare! För när jag har fått det har pappa sagt att jag och kompisarna kan dra till huset i idre när vi vill och ha fest eller semester där =D fan va najs! Nu är det dags att börja spana in snöskotrar och sen SANDRA så ska vi köra runt i irde med skotern och härja runt i huset, ungefär som vi gör i skolan ;)

=D =D =D =D =D =D =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

YEY!!!! :D:D:D:D FAn vad roligt! Ta körkort fort Rose! ;D

2009-01-10 @ 15:38:56
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0