Flams i skolan

Sitter i skolan och har just börjat med projektarbete, det går sjukt segt och jag vet inte vad jag ska göra, jag hittar ingen bra fakta om Sydafrika, det finns typ bara info på wikipedia och hur bra betyd tror ni man kan få av att bara ha en källa?

Jag tänkte berätta en lite rolig sak. Det var så att vi satt ett gäng från klassen och snackade och sen ås frågade Elli om vi andra kunde göra en viss min. Fult nog började alla vid bordet (ca 7 pers) att försöka härma hennes min vilket inte gick så bra för någon av oss, så jag och Sandra gick in på toa för att kolla i spegeln hur vi såg ut när vi gjorde minen och det fula var att vi inte hade städt toa dörren så typ alla som gick förbi såg hur vi lutade oss över handfatet och glodde in i spegeln XD Sen kom våran mentor och ville prata med mej och vi hade liksom låst våra miner när vi vred huvudet mot henne så hon fick se våra otroligt fula miner. Vad hon tänkte undrar jag verkligen?!

Nu ska jag försöka göra något vettigt den här lektionen vilket lär bli spännande om jag verkligen lyckas få något gjort på 2,5 timme....

Kommentarer
Postat av: kusin

helloooo!

jag gjorde ett arbete om sydafrika när jag gick på gymnasiet, skrev om nelson mandela, ANC, kapstaden, det där berget table mountain eller vad det heter, å sen om nationalparker, vithajar o så... mer kommer jag inte ihåg :)

pöss

2009-01-24 @ 10:46:17
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0