Bye Bye DPSB-06 och Djurgymnasiet....bara 6månader minus 2 dagar kvar...

Hej allihopa, satt just och läste Sandras blogg...vi tar studenten i sommar. En del av mej längtar som fan, tänk er! Inga läxor, inga förseningar till lektioner, inga dumma prov, ingen äcklig skollunch, inga mer "somna vid skolbänken" olyckor, slippa skolan HELT, massa festande på studentdagen...visst ska det bli skönt men sen har vi min andra halva som absolut inte vill ta studenten...min andra halva vill ha allt som man hade förut, hela livet kommer vändas uppochner IGEN!
  • Inga fler sommarlov, jullov, påsklov, höstlov, sprotlov, studiedagar osv,
  • inget mer spring i skolan,
  • inget mer skoj i klassen,
  • ingen underbar mentor,
  • ingen Sandra som skriker och väsnas,
  • ingen trängsel vid skåpen,
  • inget mer bråk me angelica,
  • inge mer kurragömma i papperkorgen,
  • ingen mer damp på skolans sega datorer,
  • inget mer race me datastolarna på hjul,
  • inget mer byta lunchkuponger,
  • inget mer bankande på röda dörren,
  • ingen mer "lägg-benen-på-ryggen-så-springer-vi-till-maten-för-att-det-är-så-kallt-ute",
  • inget mer störande på 1orna,
  • ingen mer underbar praktik,
  • ingen mer "hjälpa-varandra-på msn-med-hemproven"
  • inga fler obetydliga tjejbråk i klassen
  • inga fler förseningsanmärkningar
  • ingen mer äcklig skolmat (man kommer nog sakna den efter ett tag för att det var liksom vårat liv)
  • inga fler prov
  • inga fler omprov
  • inget plugg
  • inga fler kryss på schemat...
  • inga mer inloggningar på schoolsoft
  • inga sjukanmälningar som egentligen är bortförklaringar för att ma ninte orkar gå till skolan just den dagen
  • inga fler utvecklingssamtal
  • inget mer klapp och gos med djuren i djurrummet
  • inget mer djurgymnasium.....
Ja, jag skulle kunna sitta och rabbla heeeeeela natten och hela nästa dag, ja, faktiskt i 3 år, så länge som jag gått i djurgymnasiet. fan vad jag kommer sakna det! På studenten kommer jag nog gråta lika mycket som när J*n*t*a*n dumpade mej. Helt mitt liv kommer vändas uppoch ner IGEN! Vad ska jag göra? Åka till NOrge och jobba? Ta sommarlov iaf? Jobba i djuraffär? jobba på grand hotel? jobba i djurpark som säsongsarbetare? sitta hemma och vissna bort för att ens liv är borta och alla vännerna och klassen splittras....Jag har varit dålig på att ta vara om tiden med min klass, nu är det sista året, sista terminen och om mindre än 6 månader står jag där och är helt vilsen tillsammans med hälften av klassen som säkert dom inte vet vad dom ska ta vägen. Denna tremin ska jag ha hög närvaro på! men om jag kommer anstränga mej med skolan i övrigt vette fan.

ÄLSKAR ER DPSB-06!!! <3<3<3<3 utan er hade jag inte varit någonting. Klassen är min vardag, mitt liv, min familj, mina vänner mitt ALLT!

Kommentarer
Postat av: malin

men gud vad sorglig din lista var , jag fci fan tårar i ögonen.

Men ingen glömmer någon i våran klass iaf, alla är unika ! :D

2009-01-07 @ 01:37:55
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Ja ibland måste man lägga somliga år bakom sig, bara glömma och leva vidare, känner detsamma angående 2008, men jag harv art med om underbara saker under det gågna året också, men som sagt ganska mkt skit också :( Hoppas det blir ett bättre år för dig detta år! :) Och håller med Malin, vilken fin lista man blev lite tårögd..kommer sakna allt! :) Ok ok kanske inte alla prov och läxor men haha.. ;) DPSB-08 rules! :D

2009-01-07 @ 10:33:03
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

HAHA fyfaan på mig jag råkade skriva DPSB-08 bara för jag vart inne på "2008" så mkt, sorry, mena SJÄLVKLART DPSB-06!!!! :D

2009-01-07 @ 10:33:57
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: jessan

SLUTA GÖRA MIG DEPPAD, BUÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

Klassen är och förblir min familj

2009-01-07 @ 14:41:22
Postat av: kusin

jag grät som satan på min student, lycka till säger jag bara :)

2009-01-07 @ 14:57:29
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

MEN ROSE!!!! Ditt inlägg är fan värre än mitt var! Jag gråter fan här.. :'( Jag kmr sakna klassen så SJUKT MYCKET, och precis som du listat upp.. så kmr jag SAKNA ALLT! Kanske inte maten.. men annars, eller okej, inte proven :P men att alla hjälper alla med hemproven.. och allt annat smått och gott..

ALLTID ÄLSKA DPSB-06<3<3<3

2009-01-07 @ 18:21:20
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0