Tog vara på sista kvällen på sista jullovet! =O || Första dagen i skolan ägde ^^

Tja på er, sitter och tar det lugnt i soffan, igår var jag ju ute och festade för att ta vara på sista kvällen på jullovet, tjejerna i klassen tog mej till fjortiskrogen Toxic, men hellre det är viper room. Helst hade jag ju viljat vara på hbj eller något sånt. HUr som helst så drog jag till Axelsberg vid 9tiden igår kväll och mötte upp alla som skulle med (Jessie, Erika och Malin) dom hade varit hos Alexandra och förkrökat. Det var meningen att Alexandra också skulle med men hon fick inte för sin pappa =(
Väl där på Toxic ville jag bara vända i dörren för det kryllade av små äckel fjortisar!  X( men jag bet ihop och tänkte "jaja om ett par cider och drinkar så blir stället mycket roligare och då blir inte fjortisarna lika jobba" Jag och Jessie va dom som dansade mest den kvällen, dom andra satt mest och samtalade med varandra och några andra. Nille älsklingen var där också ^^ ja fick massa goda drinkar av honom =) drck typ bara 3 cider den kvällen och sen var det drinkar resten av kvällen. Vi drog hem typ halv 2 på natten eftersom det var skola idag. Jag och Malin drog till slussen men vart Jessie och Erika tog vägen det vette fan. Väl hemma hos Malin så klappade vi på en av hennes katter och sen visade hon mej lite bilder på en kille hon gillar, han såg faktiskt ganska bra ut men det är fanimej få som slår Mr. X ;) Btw så kommer ham hem på lördag =D =D sen gick vi och la oss...

Nä mer om dagens händelser kanske? Jo jag kom till skolan tillsammans med Malin och vi hade djurhållning i park B (tror jag) och då skulle vi hålla på med Colectionplan eller vad fan det nu heter, har inte kommit så långt men är väl en bit på vägen iaf ;) sen så hade vi lunch och det blev degpannkaka XD jag satt och berättade om en film kjag och Nille hade sett och Sandra mådde dåligt av den fast hon inte ens sett den =O det är verkligen en jobbig film.
Sen så hade vi mikrobiologi och genetik då så snacka vi om genetik och det var väldigt intressant faktiskt, sen sista lektionen då vi hade dubbeltimme i djurpresentation och guidning, det är Sandras favoritänme ^^ (inte) men den här lektionen Sandra kan du inte neka om att den var riktigt rolig, med mina blombladsöron och fula skrattattacker om precis ingenting =P såna lektioner borde det finnas många fler utav!

Nä nu ska jag hjälpa min förståndshandikapade mamma....nej nu blev det fel, handlingsförlamad ska det ju vara. Hon har ju som sagt stukat foten och då behöver hon lite hjälp med vissa saker ex hämta in ved och hämta posten samt springa ärenden i vårat onödigt stora hus =P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Hahah :D jao det var fan skoj! :D eller lyssna nu.. lektionen var inte skoj.. men vi GJORDE den skoj! :D hahahaha ;) <3

2009-01-08 @ 21:05:51
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0