Tänkte bara tilläga...

SL suger kuk så jävla hårt! I tisdags så skulle jag me bussen och sedan ta tåget till Tullinge MEN fanskapet är ju försenat 3 minuter så när jag kommer in me bussen till huddinge så står tåget inne och kajsa står och håller upp dörrarna i typ 60 sekunder och tillslut så råkar hon släppa dörrarna så tåget hinner stänga dörrarna typ 3 sekunder innan jag hann fram till tåget och sedan åkte det. Nästa skulle gå 30 minuter senare men var försenat 5 minuter så ja skulle behöve vänta 35 minuter på tåget i 4 minus!!! HELL NO tänkte jag, stog och snackade me kajsa ett tag i tele och hade rena damputbrottet på bussen och tåget. Jag ville bara ta en fucking jävla raket och slänga in under bussen så den sprängdes och sen ville jag klottra sönder ett pendeltåg, asså jag var så arg så tårarna sprutade och jag skakade av ilska.
Valde att skita i hela skiten och tog en taxi till tullinge. Miljötaxi taktiskt ^^ snubben i taxin va skitläskig och flirtade me mej och hej och hå men jag stog ut, 200kr åt skogen men 5-7 minuter till tullinge station. Sen när jag skulle av så fick taxichaffisen för sej att ge mej hans nr på handen. Okej då tänkte jag men hur dum får man bli, tror han verkligen att jag ska höra av mej till honom igen eller?? Här är iaf ett bildbevis på att det jag berättade var sant. Ni kan ju gissa hur mycket Kajsa garvade när hon såg det ;)

Kommentarer
Postat av: jessan

HAHA rose...... vad säger man.......

2009-01-02 @ 17:11:54
Postat av: anette

k......?

hörde att ni sov kvar på sopranvägen. Jag somnade på golvet i en barnfotölj vid halv ett, sen så hade alla gått hem plötsligt så jag somnade på soffan vid kvart över två, men ja vakna av ditt sms men jag orkade inte svara hahaha. hoppas du hade kul, kram

2009-01-02 @ 23:02:04
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0